ONZE DIENSTEN

JAARREKENING

De jaarrekening is niet alleen voor u als ondernemer van belang, maar ook voor externe belanghebbenden, zoals banken en de Belastingdienst. Een jaarrekening wordt gevormd door een heldere verslaglegging van het afgelopen jaar. Deze gegevens bieden u inzicht en geven u direct een sterke basis voor de toekomstplannen van uw onderneming.

DFAA is ervaren en kundig in het samenstellen van jaarrekeningen voor alle soorten ondernemingen. Of u er nu voor kiest om uw boekhouding zelf te doen of om deze geheel door ons te laten verzorgen: wij zorgen voor een duidelijke en volledige jaarrekening aan het einde van het boekjaar. Uiteraard houden we hierbij rekening met de actuele (fiscale) wet- en regelgeving.





Neem contact op

FISCALITEITEN

DFAA verzorgt voor u als ondernemer alle denkbare fiscale aangiften, zoals
Inkomstenbelasting - Omzetbelasting - Loonheffingen - Vennootschapsbelasting - Dividendbelasting - Erfbelasting – Schenkbelasting

Wij geven u belastingadvies op maat. De wetgeving verandert continu, en we begrijpen dat het voor u als ondernemer onmogelijk is om van al deze wijzigingen op de hoogte te blijven. Daarnaast verandert uw onderneming uiteraard ook. Met een passend belastingadvies geven we u inzicht in de belastingtechnische voordelen die u kunt gebruiken om optimaal te ondernemen.








Neem contact op

SALARISADMINISTRATIE

De salarisverwerking binnen uw bedrijf moet perfect geregeld zijn; salarissen moeten op tijd en foutloos worden uitbetaald. De snel veranderende en complexe wetgeving en telkens wijzigende CAO’s zijn voor u als ondernemer moeilijk bij te houden. Wij beschikken over alle kennis en ervaring, waardoor wij uw salarisadministratie zonder moeite up-to-date houden.

DFAA beschikt over een professionele salarisadministratie, waarmee wij de salarissen van elke onderneming kunnen verzorgen. Naast de maandelijkse salarisspecificaties verzorgen wij uiteraard ook de digitale aangiften loonheffingen, loonjournaalposten, jaaropgaven en onderhouden wij de contacten met de pensioenfondsen.

Ook bij de personeelsadministratie kunnen wij u ondersteuning bieden middels het maken van arbeidscontracten en alle andere zaken die hierbij spelen.

Neem contact op

RAPPORTAGES OP MAAT

Het is een cliché maar wel cruciaal voor een actieve ondernemer: meten is weten.

Om optimaal inzicht te verschaffen heeft DFAA een beknopte rapportagetool ontwikkelt waaruit exact de financiële situatie van uw bedrijf blijkt.  Tevens bepalen we samen met u een jaarprognose -budget welke meegenomen worden in de periodieke rapportages.

Zo weet u periodiek precies waar u aan toe bent ! Uiteraard worden de rapportages uitgebreid toegelicht en ook regelmatig met u besproken. Rapportages kunnen naar behoefte per maand of per kwartaal.

Ook als u de jaarrekening aan een ander kantoor uitbesteed, kunnen wij wel voor u de periodieke rapportages opstellen. U heeft dan eens een andere frisse blik op uw onderneming met bijbehorend advies. Daarbij  kunt u besparen op de accountantskosten aangezien wij voor u een kant-en-klaar jaardossier aanleveren.

Voor de periodieke rapportages bepalen we op voorhand een jaarbedrag welke gemaximeerd is en dus niet overschreden kan worden. Neem geheel vrijblijvend contact op en laat u informeren.

Neem contact op

INPUT ADMINISTRATIES & DETACHERING

De basis van iedere administratie is het zorgvuldig boeken van alle facturen, bankafschriften en kasmutaties. Afhankelijk van de grootte van de onderneming kan het zo zijn dat u géén administratief personeel in dienst heeft. DFAA kan dan ook deze administratieve zorg van u overnemen. Periodiek kunt u de administratie aanleveren zodat deze snel en adequaat door ons verwerkt wordt en er tijdig aangiften omzetbelasting ingediend worden.

Continuïteit is een must op de financiële administratie. Als een tijdje de administratie niet verwerkt wordt door ziekte, langdurig verlof e.d., dan stapelen de problemen zich vaak op. Ook wisselen werknemers tegenwoordig wat vaker van baan zodat u alweer op zoek moet naar een nieuwe administratieve medewerker. Kwalitatieve begeleiding van administratief personeel ontbreekt in de regel aangezien de meeste gefocust zijn op commercie. Administratieve medewerkers zijn vaak min of meer aan hun lot overgelaten. Neem gerust vrijblijvend contact op wat de mogelijkheden zijn !



Neem contact op

ADVIES

Door onze ruime ervaring en kennis van ontwikkelingen in branches en de maatschappij, kunnen wij u op diverse gebieden adviseren, zoals bijvoorbeeld:

Financieringsaanvragen: Wij weten hoe een bank uw aanvraag het liefste ziet en hebben in de loop van de tijd een betrouwbaar netwerk opgebouwd met diverse geldverstrekkers. Wij begeleiden (groeiende) ondernemingen bij het opstellen van ondernemingsplannen en financieringsaanvragen.

Starters begeleiding: Naast de hulp bij financieringsaanvragen, ondersteunen wij starters ook bij het inrichten van de administratie, correspondentie met de belastingdienst en advisering op het gebied van verzekeringen, pensioenen e.d. Wij hanteren hiervoor een speciaal ingroeitarief.

Bedrijfsovernames en – opvolging: Wilt u een concurrent overnemen of wilt u juist uw bedrijf beëindigen of overdragen aan uw kind(eren) ? Zet deze stappen niet zonder een degelijke voorbereiding er komt namelijk veel bij kijken. Wij kunnen u adviseren met betrekking tot valkuilen, het vaststellen van de waarde en zelfs voor u onderhandelen.

Neem contact op

Bezoekadres:

Hoofdstraat 6A
6994 AE De Steeg

Postadres:

Postbus 94
6990AB Rheden

Email:

Telefoon:

+31 (026) 4950491

Kamer van koophandel:

09081992

Lid van:

Zoeken